1. Home
  2. Klantenservice

Meest gestelde vragen

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Nadat jouw verrassing is ingepakt in ons magazijn en meegegeven aan de bezorgdienst ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Voor kaarten incl. cadeaus en brievenbuspakjes vind je een track&trace link in deze email. Kaarten die met de gewone bezorgdienst worden bezorgd zijn helaas niet traceerbaar. Wordt je kaart op maandag per koerier bezorgd? Dan ontvang je wel een traceerlink in de verzendbevestiging.

    In je Mijn Hallmark vind je je Track & Trace code bij de bestelling onder ''Mijn bestellingen''. Als je jouw verrassing zonder account hebt besteld vind je de Track & Trace code enkel terug in de verzendbevestiging van jouw bestelling.

  • Ik wil het ontwerp van mijn kaart aanpassen

    Heb je een foutje gemaakt? Als je een kaart hebt uitgesteld, kun je je kaart opnieuw maken. Hoe doe je dat?

    1 - Ga naar Mijn Bestellingen in Mijn Account.
    2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Annuleer en krijg kortingscode'.
    3 - Je kaart heeft nu de status geannuleerd.
    4 - In de tussentijd heb je een kortingscode ontvangen t.w.v. je geannuleerde kaart.
    5 - Selecteer je kaart bij Mijn Bestellingen en klik op 'Opnieuw versturen'.
    6 - Pas de kaart naar wens aan en doorloop de stappen.
    7 - Kies in je winkelmandje voor 'Kortingscode gebruiken' en betaal met je kortingscode.
    8 - Is het gelukt? Je kunt dit altijd controleren in je Hallmark-account bij "Mijn Bestellingen"

    Zie je de knop "Annuleer mijn bestelling' niet meer? Dan is je bestelling al onderweg naar de drukker. Helaas kunnen wij je bestelling dan niet meer annuleren.

    Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account? Onze klantenservice helpt je heel graag verder! Contact
  • Hoe is de prijs in het winkelmandje opgebouwd?

    In het winkelmandje laten wij zien hoe de totaalprijs van jouw bestelling is opgebouwd. De totaalprijs voor jouw bestelling is opgebouwd uit de prijs voor de kaart, eventueel het cadeau en de verzendkosten.

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op

; ;