* i exclusief postzegel

Hoe meer kaarten, hoe meer korting!

Wanneer je meer kaarten bestelt, betaal je minder per kaart. De volgende prijzen worden gehanteerd:

Per kaart Per ansichtkaart
1 - 4 kaarten 2,50 1,00
5 - 9 kaarten 1,75 0,90
10 - 19 kaarten 1,63 0,80
20 - 29 kaarten 1,50 0,70
30 - 99 kaarten 1,25 0,60
100 - 500 kaarten 1,00 0,55
500 kaarten Neem contact op

Meerdere kaarten naar jezelf sturen? Dat kan in de volgende stappen.

  • Ma-vrij voor 21.00 uur besteld, morgen bezorgd
  • 9.2 klanttevredenheid
  • Leden sparen voor gratis kaarten

Bezorgen

Bij bestellingen tussen 21.00 en 22.00 uur met bezorging de volgende dag, bedragen de verzendkosten 3,95. Wij bezorgen je bestelling dan per koerier.

Stap-voor-stap

  1. Kies een kaart
  2. Kies een formaat in de volgende stap.
  3. Voeg eventueel een foto of tekstje toe
  4. Vul het adres in, kies de bezorgdatum en versturen maar!

Veelgestelde vragen

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Tenzij je een andere bezorgdatum hebt gekozen, wordt jouw kaart de volgende dag bezorgd. Onze kaarten worden met de gewone bezorgdienst bezorgd. De kaarten zijn helaas niet traceerbaar.
    Wordt je kaart per koerier bezorgd? Je ontvangt dan per e-mail de traceercode van je kaart.

    Brievenbuspakketten (bijvoorbeeld een chocoladetelegram) die met de koeriersdienst worden bezorgd kun je volgen. Je ontvangt per e-mail de track & trace code van jouw brievenbuspakket.

    Cadeaus die met pakketpost worden verstuurd, kun je wél volgen. In je Mijn Hallmark vind je je Track & Trace code. Als je geen account hebt, kun je je Track & Trace code terugvinden in de bevestigingsmail van jouw bestelling.

    Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina.
    De bezorgpagina vind je hier.
  • Ik wil het ontwerp van mijn kaart aanpassen

    Heb je een foutje gemaakt? Als je een kaart hebt uitgesteld, kun je je kaart opnieuw maken. Hoe doe je dat?

    1 - Ga naar Mijn Bestellingen in Mijn Account.
    2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Annuleren en krijg je kortingscode'.
    3 - Je kaart heeft nu de status geannuleerd.
    4 - In de tussentijd heb je een kortingscode ontvangen t.w.v. je geannuleerde kaart.
    5 - Selecteer je kaart bij Mijn Bestellingen en klik op 'Opnieuw gebruiken'.
    6 - Pas de tekst naar wens aan en doorloop de stappen. 7 - Kies in je winkelmandje voor 'Kortingscode gebruiken' en betaal met je kortingscode.
    8 - Is het gelukt? Je kunt dit altijd controleren in je Hallmark-account bij je "Mijn Bestellingen"

    Zie je de knop "Annuleer mijn bestelling' niet meer? Dan is je bestelling al onderweg naar de drukker. Helaas kunnen wij je bestelling dan niet meer annuleren.

    Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account, onze klantenservice helpt je heel graag verder! contact
  • Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?

    Betalen; leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker! Daarom kun je op de volgende manieren bij ons betalen. Alle betaalmethodes zijn gratis!

    - Internetbankieren via iDEAL
    - Betalen via éénmalige machtiging*
    - Betalen met je creditcard (Mastercard of Visa)
    - Achteraf betalen via Klarna**

    * Eénmalige machtiging is alleen beschikbaar voor bestellingen tot maximaal 7 euro. ** Om gebruik te kunnen maken van Klarna is het nodig dat je minstens 1 bestelling succesvol via een andere betaalmethode hebt geplaatst en betaald en is alleen te gebruiken door particulieren.

    Helaas is het niet mogelijk om een bestelling op rekening te doen. Wij kunnen jouw bestelling pas uitleveren op het moment dat wij de betaling binnen hebben. Wanneer je van te voren een factuur nodig hebt, kies dan voor de betalingsmethode "overboeking". Je ontvangt dan een bevestigingse-mail met een tijdelijke factuur met ordernummer en BTW overzicht. Op basis hiervan kan de betaling gedaan worden waarna wij kunnen leveren.
  • Wat is de levertijd van kaarten?

    Kaarten en brievenbuspakjes worden binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag met Post NL bezorgd. Als je voor 21:00 uur een kaart bestelt, wordt deze in principe de volgende dag bezorgd. Op maandag wordt jouw kaart met de Post NL pakketdienst bezorgd tegen een hoger tarief. In België worden de kaarten op zaterdag met de pakketdienst bezorgd. De overige dagen worden de kaarten met de brievenbuspost van Bpost bezorgd.

    Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina. De bezorgpagina vind je hier.
  • Welke betaalmethodes zijn er?

    Om uw Hallmark bestelling af te rekenen kunt u kiezen voor de volgende betaalmethoden:

    - IDeal
    U wordt automatisch doorverwezen naar de pagina waarop u uw bank kunt kiezen. Dit is een beveiligde omgeving van MultiSafepay. U kiest uw bank en de rest is identiek aan normaal internetbankieren.

    - Éénmalige machtiging / incasso
    Snel, veilig en eenvoudig voor bestellingen tot € 7,00. Het bedrag wordt automatisch binnen 10 dagen van je rekening afgeschreven.

    - Creditcard
    Natuurlijk kun je bij Hallmark ook betalen met je creditcard, wij accepteren zowel VISA als MasterCard.

    - Afterpay
    Afterpay voor bedrijven en particulieren

    - Payconiq
    Betaal gemakkelijk en snel met je smartphone.

  • Kan ik een kaart naar meerdere adressen versturen door het uploaden van een adressenbestand?

    "Dat kan zeker. Hieronder leggen we de stappen uit die je moet volgen om dit te kunnen doen. • Maak eerst je kaart zoals je gewend bent. • Klik bij adresseren op ''Excel-adressenbestand uploaden'' en vervolgens op de button Adressenbestand uploaden. • Zoek je ingevulde adressenbestand op en voeg het toe. • Er verschijnt nu een scherm met de gegevens die wij nodig hebben om het kaartje te versturen. Selecteer de juiste kolommen, bijvoorbeeld '’Voornaam met kolom B1'. Als je gegevens niet nodig hebt, bijvoorbeeld ‘Bedrijfsnaam’, kun je die gewoon leeg laten. Als je klaar bent, klik je op de button om verder te gaan naar de controle-stap. • Hier kun je alle ingevoerde gegevens bekijken en aanpassen indien nodig. Als er geen land gespecificeerd is, wordt standaard altijd Nederland ingevuld. Let goed op of dat de bedoeling is. • Alles oké? Klik dan op de button 'Toevoegen aan verzendlijst' om verder te gaan met het bestelproces. "
  • Kan ik een zakelijk account aanmaken?

    Dat is (nog) niet mogelijk maar middels AfterPay is het wel mogelijk om op rekening betalen. Voor andere wensen in het kader van langdurige samenwerking, kun je contact opnemen met onze klantenservice die je in contact kan brengen met de betreffende B2B accountmanager.
  • Kan ik de bezorgdatum of het bezorgadres aanpassen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

    Wordt je bestelling morgen geleverd? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen. De bestelling kan tot max. 2 dagen voor de bezorgdatum gewijzigd of geannuleerd worden. Je kunt de bestelling aanpassen onder Mijn bestellingen in jouw Hallmark account, of door contact op te nemen met de klantenservice.
  • Wat gebeurt er met de gegevens van mijn klanten of collega’s?

    Zie voor alle informatie rondom privacy: Klantenservice - algemene voorwaarden - privacy | Hallmark
  • Kunnen wij een verwerkingsovereenkomst laten ondertekenen?

    Voor vragen hierover kun je contact opnemen met de klantenservice. Alle belangrijke informatie hierover vind je ook onder: Klantenservice - algemene voorwaarden - privacy | Hallmark
* exclusief postzegel
Ma-vrij voor 21.00 uur besteld, morgen bezorgd Kaart bewerken

Andere mensen kozen...