Hallmark App

Hallmark-App Downloaden

Hoe Download ik de Hallmark-app voor Android

Hoe download ik de Hallmark-app voor iPhone en iPad?

Is mijn telefoon geschikt voor de Hallmark-app?

Hallmark-App Gebruiken

Kan ik mijn adresboek gebruiken?

Kan ik mijn adresboek wijzigen?

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Kan ik een kaart die ik al gemaakt heb opnieuw gebruiken?

Kan ik mijn kaarten annuleren?

Bestellen via de Hallmark-app

Kan ik cadeaus bestellen via de Hallmark-app?

Kan ik verschilllende kaarten in één bestelling maken?

Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar in de Hallmark-app?

Ik kreeg een foutmelding tijdens de betaling in de Hallmark-app, is mijn bestelling nu goed doorgekomen?

Contact met ons

Onze medewerkers zijn elke werkdag te bereiken. Het is druk op dit moment, wil je snel geholpen worden? Neem dan contact met ons op via de mail of onze chatfunctie.

  • E-mail ons
  • Stel hier je vraag aan ons
  • Houd er rekening mee dat bestellingen later kunnen aankomen dan verwacht. Onze excuses en dank voor je begrip.
  • Chat met ons
  • Je kunt live chatten met één van onze medewerkers door rechts de chat te starten. Onze chat is geopend op maandag tot en met donderdag tussen 09.00 – 19.30 uur en vrijdag van 09.00 - 17.30 uur.
  • Bel ons
  • Wij zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur. De wachtijd is op dit moment langer dan je van ons gewend bent. Wil je snel geholpen worden? Neem dan contact met ons op via de mail of onze chatfunctie.
  • Particulieren: 010 - 4596515
  • Bezoekadres
    Hallmark Cards Nederland B.V.
    Rietbaan 48
    2908 LP Capelle a/d IJssel