2. Over Hallmark
  3. Persberichten
  4. Met een donatie van €182.127,06 weer een stap dichterbij een wereld zonder kanker

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 27 februari 2017

Met maar liefst een totaalbedrag van €182.127,06 is het partnership tussen Hallmark, KWF Kankerbestrijding en Stichting tegen Kanker ook in 2016 opnieuw succesvol te noemen. Met onder andere de campagne ‘Een Hallmark kerstkaart is een donatie waard’ is, dankzij duizenden Nederlanders en Belgen, de donatie mogelijk gemaakt.

Het recordbedrag heeft Hallmark gerealiseerd door onder andere de jaarlijks terugkerende campagne ‘Een Hallmark kerstkaart is een donatie waard’. Hierbij wordt een deel van de verkoopopbrengsten van de kerstkaarten gedoneerd aan KWF Kankerbestrijding en Stichting Tegen Kanker. Daarnaast heeft Hallmark deelgenomen aan verschillende andere initiatieven zoals de Alpe d’HuZes, het organiseren van de enige échte Hallmark bingo, het steunen van het onderzoek van de KidsMindz Foundation en collecteren tijdens de KWF collecteweek.

Jan Willem Forch en Willemijn van den Berg van KWF Kankerbestrijding, namen het bedrag van €152.127,06 in ontvangst. “Een schitterende bijdrage. Hier zijn we ontzettend blij mee.” Koen van Damme ontving voor Stichting Tegen Kanker €25.000 dat gebruikt zal worden voor wetenschappelijk onderzoek, preventie en patiënten ondersteuning.

In 2017 wil Hallmark het partnership met KWF Kankerbestrijding en Stichting Tegen Kanker verder uitbreiden. Jan Willem Koch, Managing Director Hallmark Europa: “We streven ernaar in 2017 onze duurzame relatie te verdiepen zodat we samen steeds dichterbij een wereld zonder kanker komen.”

Donatie aan KWF en STK

V.l.n.r. Iris Wissink (Hallmark), Jan Willem Koch (Hallmark), Jan Willem Forch (KWF Kankerbestrijding), Willemijn van den Berg (KWF Kankerbestrijding), Koen van Damme (Stichting Tegen Kanker), Martijn Schilders (Hallmark).

; ;