2. Over Hallmark
  4. The Read Shop zet eerste Hallmark Verwenkaart op de molen

The Read Shop zet eerste Hallmark Verwenkaart op de molen

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 21 maart 2016

De Hallmark Verwenkaart. Zo heet de nieuwe cadeaukaart van Hallmark waarmee Nederland voortaan familie, vrienden, geliefden of andere belangrijke relaties heel persoonlijk kan verrassen. De leukste invulling van het verwenmoment, ligt met de Hallmark Verwenkaart bij de ontvanger zelf.

De Hallmark Verwenkaart is er in zes populaire categorieën: Eten & Drinken, Overnachten, Beauty & Wellness, Boeken & Tijdschriften, Film & Muziek en Cadeau & Wonen. Altijd leuk, om een cadeau te geven in de categorie waar de ander van houdt. Dat maakt het extra persoonlijk. Heeft de filmfreak toevallig nét even geen zin in een bioscoopbezoek, dat is met de Hallmark verwenkaart geen enkel probleem. Met de gegeven cadeaukaart mag je niet alleen binnen de gekozen categorie, maar ook binnen de vijf andere categorieën naar hartenlust shoppen. Met nu al zo’n 20 duizend cadeaus om uit te kiezen, en vele die volgen, pakt dat altijd goed uit.

Nu te koop bij The Read Shop
The Read Shop is de eerste vaste partner die de Hallmark Verwenkaart op de molen zet. De keten heeft een landelijke dekking en sterke reputatie onder een loyale klantenkring, waardoor er snel een realistisch beeld komt van de animo voor de Hallmark Verwenkaart.

Allard van Schoneveld, commercieel directeur The Read Shop nam op 21 maart de eerste levering in ontvangst. “Ik ben ervan overtuigd dat we hiermee voorzien in een behoefte. Hallmark is een naam die zich leent voor alles wat zich afspeelt binnen persoonlijke relaties. Het geven van een cadeau ligt in het verlengde van de wenskaart. En de invulling die Hallmark nu geeft aan hun cadeaukaart vind ik bijzonder sympathiek. Heel veel keuze en nog belangrijker: heel veel keuzevrijheid.”

Ook de andere vaste retailpartners willen de Hallmark Verwenkaart graag in hun assortiment opnemen. Zij volgen snel na de lancering bij The Read Shop. Daarnaast is de Hallmark Verwenkaart vanaf 23 maart ook te koop op: www.hallmark.nl/cadeau/verwenkaart

Hallmark Verwenkaarten

Allard van Schoneveld, commercieel directeur The Read Shop, nam op 21 maart de eerste Hallmark Verwenkaart in ontvangst van Managing Director Hallmark Cards Continental Europe, Jan Willem Koch.

Hoog verwengehalte door exclusieve partners
Het verwengehalte van de Hallmark Verwenkaart wordt sterk bepaald door de kwaliteit die de aangesloten partners leveren. Daar zijn dus hoge eisen aan gesteld. Voor de categorie Eten & Drinken bijvoorbeeld, is een exclusief contract met IENS gesloten: de grootste restaurant- en reserveerwebsite van Nederland. De leukste en lekkerste adressen krijgen zo een plek binnen het keuze menu van de Hallmark Verwenkaart. Dat staat garant voor een verrassend lekker avondje uit. Check voor de partners in andere cadeau categorieën de website www.hallmark.nl/verwenkaart.

; ;