We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je verrassing is ingepakt en aan de bezorgdienst is meegegeven, krijg je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Voor kaarten met cadeaus en brievenbuspakketjes vind je een track & trace link in de e-mail. Kaarten die met de gewone bezorgdienst worden bezorgd zijn helaas niet traceerbaar. Wordt je kaart op maandag per koerier bezorgd? Dan krijg je wel een traceerlink in de verzendbevestiging.

Je vindt de track & trace code in je Hallmark-account onder Mijn bestellingen. Heb je je verrassing zonder account besteld? Dan staat de track & trace code alleen in de verzendbevestiging van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wordt je bestelling morgen geleverd? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren.

De bestelling kan tot maximaal 2 dagen voor de bezorgdatum gewijzigd of geannuleerd worden. Je kunt de bestelling aanpassen onder ''Mijn bestellingen'' in je Hallmark-account. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is bezorgd?

Wat vervelend dat je verrassing nog niet is bezorgd!

Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je vragen deze twee vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice.

Voor kaarten die je naar het buitenland wilt versturen, gelden er andere tarieven en levertijden. De levertijd binnen Europa is 3 dagen, en buiten Europa minimaal 6 dagen. Voor bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende postdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op de vliegvelden. Hierdoor kan je bestelling vertraging oplopen.

Met de track & trace link in je verzendbevestiging kun je de status van je bestelling volgen.

Inloggen lukt niet, wat moet ik doen?

We hebben een aantal verbeteringen doorgevoerd, en we willen je graag uitnodigen om opnieuw in te loggen om het volledige aanbod te ontdekken. Je kan dit doen door op "wachtwoord vergeten?" te klikken op de inlogpagina. Je ontvangt daarna een mail om je wachtwoord aan te passen en met dat nieuwe wachtwoord kan je weer inloggen. Zie je de mail niet in je inbox? Het kan even duren. Check ook altijd even je spam. 

Lukt het niet om je wachtwoord te resetten? Dan is het gelukkig wel mogelijk om een bestelling te plaatsen als gast. Wanneer je dit doet met hetzelfde e-mailadres als je account, zorgen wij ervoor dat je punten worden overgezet aan je persoonlijke account. Het is hierdoor helaas niet mogelijk om gebruik te maken van je kortingscodes.

Hoe verander ik de grootte van de tekst in mijn kaart?

Ook op onze vernieuwde website kun je de grootte van het lettertype in je kaart aanpassen. Klik altijd op 'klaar' nadat je de grootte van je lettertype hebt gewijzigd, anders slaat hij de wijzigingen niet op.

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 010-4596515