Verstuur je kerstkaarten vóór woensdag 18 december om er zeker van te zijn dat ze nog voor kerst worden bezorgd. Dit vanwege de drukte bij de postbezorgers.

Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
* i exclusief postzegel
  • Ma-vrij voor 22.00 uur besteld, morgen bezorgd

Hoe meer kaarten, hoe meer korting!

Wanneer je meer kaarten bestelt, betaal je minder per kaart. De volgende prijzen worden gehanteerd:

Per kaart Per kaart
1 - 4 kaarten 3,49
5 - 9 kaarten 2,44
10 - 19 kaarten 2,09
20 - 29 kaarten 1,75
30 - 99 kaarten 1,40
100 - 500 kaarten 1,22
500 kaarten Neem contact op

Meerdere kaarten naar jezelf sturen? Dat kan in de volgende stappen.

  • 9.2 klanttevredenheid
  • Leden sparen voor gratis kaarten

Feestvarken K3 de 3 biggetjes

Maak de verjaardag van je zoontje of dochtertje extra speciaal met deze fotokaart van K3 de 3 biggetjes. De foto op de kaart pas je eenvoudig aan zodat het feestvarken een persoonlijke kaart ontvangt.

Studio 100

Van Bumba tot K3: in de collectie Studio 100 kaarten vind je de leukste en bekendste kinderidolen. Wie verras jij?

Stap-voor-stap

  1. Kies een kaart
  2. Kies een formaat in de volgende stap.
  3. Voeg eventueel een foto of tekstje toe
  4. Vul het adres in, kies de bezorgdatum en versturen maar!

Veelgestelde vragen

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Nadat jouw verrassing is ingepakt in ons magazijn en meegegeven aan de bezorgdienst ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Voor kaarten incl. cadeaus en brievenbuspakjes vind je een track&trace link in deze email. Kaarten die met de gewone bezorgdienst worden bezorgd zijn helaas niet traceerbaar. Wordt je kaart op maandag per koerier bezorgd? Dan ontvang je wel een traceerlink in de verzendbevestiging.

    In je Mijn Hallmark vind je je Track & Trace code bij de bestelling onder ''Mijn bestellingen''. Als je jouw verrassing zonder account hebt besteld vind je de Track & Trace code enkel terug in de verzendbevestiging van jouw bestelling.

  • Ik wil het ontwerp van mijn kaart aanpassen

    Heb je een foutje gemaakt? Als je een kaart hebt uitgesteld, kun je je kaart opnieuw maken. Hoe doe je dat?

    1 - Ga naar Mijn Bestellingen in Mijn Account.
    2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Annuleer en krijg kortingscode'.
    3 - Je kaart heeft nu de status geannuleerd.
    4 - In de tussentijd heb je een kortingscode ontvangen t.w.v. je geannuleerde kaart.
    5 - Selecteer je kaart bij Mijn Bestellingen en klik op 'Opnieuw versturen'.
    6 - Pas de kaart naar wens aan en doorloop de stappen.
    7 - Kies in je winkelmandje voor 'Kortingscode gebruiken' en betaal met je kortingscode.
    8 - Is het gelukt? Je kunt dit altijd controleren in je Hallmark-account bij "Mijn Bestellingen"

    Zie je de knop "Annuleer mijn bestelling' niet meer? Dan is je bestelling al onderweg naar de drukker. Helaas kunnen wij je bestelling dan niet meer annuleren.

    Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account? Onze klantenservice helpt je heel graag verder! Contact
  • Hoe is de prijs in het winkelmandje opgebouwd?

    In het winkelmandje laten wij zien hoe de totaalprijs van jouw bestelling is opgebouwd. De totaalprijs voor jouw bestelling is opgebouwd uit de prijs voor de kaart, eventueel het cadeau en de verzendkosten.
  • Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?

    Betalen; leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker! Daarom kun je op de volgende manieren bij ons betalen. Alle betaalmethodes zijn gratis!

    - Internetbankieren via iDEAL
    - Betalen via éénmalige machtiging*
    - Betalen met je creditcard (Mastercard of Visa)
    - Achteraf betalen via Klarna**

    * Eénmalige machtiging is alleen beschikbaar voor bestellingen tot maximaal 7 euro. ** Om gebruik te kunnen maken van Klarna is het nodig dat je minstens 1 bestelling succesvol via een andere betaalmethode hebt geplaatst en betaald en is alleen te gebruiken door particulieren.

    Helaas is het niet mogelijk om een bestelling op rekening te doen. Wij kunnen jouw bestelling pas uitleveren op het moment dat wij de betaling binnen hebben. Wanneer je van te voren een factuur nodig hebt, kies dan voor de betalingsmethode "overboeking". Je ontvangt dan een bevestigingse-mail met een tijdelijke factuur met ordernummer en BTW overzicht. Op basis hiervan kan de betaling gedaan worden waarna wij kunnen leveren.
  • Wat is de levertijd van kaarten?

    Kaarten en brievenbuspakjes worden binnen Nederland van dinsdag t/m zaterdag met PostNL bezorgd. Als je voor 21:00 uur een kaart bestelt, wordt deze in principe de volgende dag bezorgd. Op maandag wordt jouw kaart met de PostNL pakketdienst bezorgd tegen een hoger tarief. In België worden de kaarten op zaterdag met de pakketdienst bezorgd. De overige dagen worden de kaarten met de brievenbuspost van Bpost bezorgd.

    Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina. De bezorgpagina vind je hier.
  • Mijn bestelling is niet bezorgd, wat nu?

    Wat ontzettend vervelend dat jouw verrassing nog niet is bezorgd!

    Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je vragen deze twee vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice.

    Voor kaarten die je naar het buitenland wil versturen gelden er andere tarieven- en levertijden. Dit is over het algemeen binnen Europa 3 dagen, en buiten Europa minimaal 6 dagen. Voor de bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende postdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op de vliegvelden. Ook hier kan een kaartje vertraging oplopen.

    Middels de Track & Trace link in je verzendbevestiging kun je zien wat de status is van jouw bestelling.
  • Welke betaalmethodes zijn er?

    Om je Hallmark bestelling af te rekenen kan je kiezen voor de volgende betaalmethoden:

    - IDeal
    Je wordt automatisch doorverwezen naar de pagina waarop je jouw bank kan kiezen. Dit is een beveiligde omgeving van MultiSafepay. Je kiest je bank en de rest is identiek aan normaal internetbankieren.

    - Éénmalige machtiging/incasso
    Snel, veilig en eenvoudig voor bestellingen tot €7,00. Het bedrag wordt automatisch binnen 10 dagen van je rekening afgeschreven.

    - Creditcard
    Natuurlijk kan je bij Hallmark ook betalen met je creditcard. Wij accepteren zowel VISA als MasterCard.

    - Afterpay-Riverty
    Afterpay is mogelijk voor bedrijven en particulieren.

    - Payconiq
    Betaal gemakkelijk en snel met je smartphone.

  • Mijn cadeau incl. kaart is nog niet aangekomen

    Wat ontzettend vervelend dat jouw verrassing is nog niet is bezorgd!

    Zou jouw bestelling vandaag per koerier bezorgd worden? Dan willen we je vragen de hele bezorgdag af te wachten. De bezorger kan bijvoorbeeld ook nog in de avond langskomen. Ook kan het zijn dat de ontvanger niet thuis was en dat hij of zij een briefje in de brievenbus heeft gekregen. Wellicht heeft diegene dat nog niet opgemerkt. Via jouw track&trace code uit de verzendbevestiging kun je de verzendstatus controleren.

    Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je vragen deze twee vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice. We zoeken het graag voor je uit en lossen het voor je op!

    Het kan zijn dat je bestelling niet is bezorgd omdat het adres onjuist is of omdat de ontvanger niet thuis was. Controleer daarom altijd de Track & Trace pagina en het bezorgadres van jouw bestelling.



  • Kan ik een zakelijk account aanmaken?

    Dat is (nog) niet mogelijk maar middels AfterPay-Riverty is het wel mogelijk om op rekening betalen. Voor andere wensen in het kader van langdurige samenwerking, kun je contact opnemen met onze klantenservice die je in contact kan brengen met de betreffende B2B accountmanager.
  • Wat gebeurt er met de gegevens van mijn klanten of collega’s?

    Zie voor alle informatie rondom privacy: Klantenservice - algemene voorwaarden - privacy | Hallmark
* exclusief postzegel
Ma-vrij voor 22.00 uur besteld, morgen bezorgd Kaart bewerken

Andere mensen kozen...

Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes
Feestvarken K3 de 3 biggetjes