Stuur een e-mail
Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.
Stel hier je vraagLukt het je niet om een bestelling te plaatsen via de app? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Probeer de app te updaten en eventueel opnieuw te installeren. Lukt het dan nog steeds niet? Aarzel niet en neem contact op met onze klantenservice!
Ja dat kan bij het adresseren van je kaart. Tik in dit scherm op 'Adresboek' en gebruik het zoekveld om in je Hallmark-adresboek te zoeken.
Ja, je kunt in de app in één bestelling meerdere kaarten maken en versturen. Daarnaast is het ook mogelijk om één kaart naar meerdere ontvangers te sturen.
Wanneer je van ons een orderbevestigingsmail hebt ontvangen kun je ervan uitgaan dat de betaling is gelukt. Heb je een Hallmark-account en staat je bestelling in je account bij ‘Mijn Bestellingen’, dan is je bestelling goed doorgekomen en verwerkt. Heb je toch twijfels over je bestelling of een andere vraag? Onze klantenservice helpt je graag!
Het is mogelijk om een kaart te annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Heb je het bezorgmoment op 'morgen' gezet? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Als de kaart nog niet verzonden is, kun je contact opnemen met onze klantenservice om de annulering door te voeren.
Aanbevolen
Stuur een e-mail
Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.
Stel hier je vraagVia de chat
Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.
Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.
Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 19.30 uur.
Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.