Spaar voor gratis kaarten
Een kaart voor elk moment

Veelgestelde vragen

Inloggen lukt niet, wat moet ik doen?

We hebben een aantal verbeteringen doorgevoerd, en we willen je graag uitnodigen om opnieuw in te loggen om het volledige aanbod te ontdekken. Je kan dit doen door op "wachtwoord vergeten?" te klikken op de inlogpagina. Je ontvangt daarna een mail om je wachtwoord aan te passen en met dat nieuwe wachtwoord kan je weer inloggen. Zie je de mail niet in je inbox? Het kan even duren. Check ook altijd even je spam. 

Lukt het niet om je wachtwoord te resetten? Dan is het gelukkig wel mogelijk om een bestelling te plaatsen als gast. Wanneer je dit doet met hetzelfde e-mailadres als je account, zorgen wij ervoor dat je punten worden overgezet aan je persoonlijke account. Het is hierdoor helaas niet mogelijk om gebruik te maken van je kortingscodes.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ga naar de inlog-pagina en klik op 'Wachtwoord vergeten?'. Vul je e-mailadres in en klik op 'Verstuur link'. Je ontvangt een mail met een link waarmee je opnieuw kunt inloggen.

Ik wil mijn e-mailadres (gebruikersnaam) wijzigen

Onze klantenservice kan het e-mailadres voor je wijzigen. Via het webformulier kun je dit verzoek bij ons indienen. Wij mogen geen wijzigingen doorvoeren via de telefoon of chat.

Hoe maak ik een Hallmark-account aan?

Profiteer van de voordelen door een Hallmark-account aan te maken. Je account wordt automatisch gekoppeld aan het spaarprogramma. Hier kun je zien in welk level je momenteel zit, welke voordelen je hebt en hoeveel je nog moet sparen tot je volgende verrassing.

1. Maak een Hallmark-account aan.
2. Activeer je account via de bevestigingsmail en ontvang een code voor 20% korting.
3. Verstuur verrassingen en spaar direct punten.

Wil je ook lid worden van De Hallmark Kaartclub? Maak hier je account aan.

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?

Jammer dat je onze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen. Je kunt je hier afmelden van de nieuwsbrief. Vink daarbij alle vakjes uit en klik op 'Wijzigingen doorvoeren'. Je bent nu uitgeschreven voor onze nieuwsbrief.

Ik wil mijn Hallmark account opzeggen

Wil je jouw Hallmark-account opzeggen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Waarom moet ik mijn wachtwoord opnieuw instellen/resetten?

Je wachtwoord is niet meeverhuisd naar de nieuwe site. Om de verhuizing netjes te laten verlopen en de nieuwe site nog veiliger te maken, moet je een nieuw wachtwoord instellen. Je kan dit doen door op "wachtwoord vergeten?" te klikken op de inlogpagina. Je ontvangt daarna een mail om je wachtwoord aan te passen en met dat nieuwe wachtwoord kan je weer inloggen. Zie je de mail niet in je inbox? Het kan even duren. Check ook altijd even je spam.

Wanneer je je wachtwoord opnieuw hebt ingesteld, heb je weer toegang tot je account op de nieuwe website. Daarin vind je natuurlijk je gegevens, punten, kortingen en verjaardagskalender. 

Lukt het niet om je wachtwoord te resetten? Dan is het gelukkig wel mogelijk om een bestelling te plaatsen als gast. Wij zorgen er dan voor dat je punten worden overgezet naar je persoonlijke account. Het is hierdoor helaas niet mogelijk om gebruik te maken van je persoonlijke kortingscodes. 

Ik wil mijn wachtwoord opnieuw instellen, maar ontvang geen e-mail.

Heb je op ''wachtwoord vergeten'' geklikt maar ontvang je hierna geen e-mail? Het kan even duren voordat deze mail binnen komt, check ook voor de zekerheid je spam box. Indien je alsnog geen mail hebt ontvangen of niet kunt wachten met het afronden van je bestelling, kun je ook altijd als gast bestellen. Wanneer je dit doet met hetzelfde e-mailadres als je account, zorgen wij ervoor dat je punten worden overgezet aan je persoonlijke account. Als je besteld als gast is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van je persoonlijke kortingscodes.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 010-4596515