We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Verandert er iets aan mijn openstaande bestellingen?

De bestellingen die je hebt gepland via de website of app, worden gewoon verzonden. Heb je een account? Log dan in. Je ziet in je account alle openstaande orders. Bij de eerste keer inloggen moet je wel even je wachtwoord aanpassen. Dat maakt je account op de nieuwe website weer helemaal veilig en toegankelijk. Heb je geen account? Dan houden we je op de hoogte van je bestelling via e-mail.

Inloggen lukt niet, wat moet ik doen?

We hebben een aantal verbeteringen doorgevoerd, en we willen je graag uitnodigen om opnieuw in te loggen om het volledige aanbod te ontdekken. Je kan dit doen door op "wachtwoord vergeten?" te klikken op de inlogpagina. Je ontvangt daarna een mail om je wachtwoord aan te passen en met dat nieuwe wachtwoord kan je weer inloggen. Zie je de mail niet in je inbox? Het kan even duren. Check ook altijd even je spam. 

Lukt het niet om je wachtwoord te resetten? Dan is het gelukkig wel mogelijk om een bestelling te plaatsen als gast. Wanneer je dit doet met hetzelfde e-mailadres als je account, zorgen wij ervoor dat je punten worden overgezet aan je persoonlijke account. Het is hierdoor helaas niet mogelijk om gebruik te maken van je kortingscodes.

Verandert er iets in mijn account?

Een aantal dingen kunnen voortaan alleen via onze klantenservice. Zo kan onze klantenservice helpen met het aanpassen van een order nadat je hem geplaatst hebt, het aanpassen van je e-mailadres in je account en het downloaden van je factuur.

Helaas lukt het niet om nog oude orders (dus opnieuw dezelfde kaart of cadeau met hetzelfde bericht) te herhalen en is je eigen adres niet direct overgezet, maar deze kan je wel toevoegen in je account. Ook kun je jouw opgeslagen kaarten en foto's niet meer terugvinden in je account op onze vernieuwde website. De kaarten die je op onze vernieuwde website maakt en opslaat in je account, blijven hier gelukkig wel gewoon staan. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 010-4596515