Stuur een e-mail
Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.
Stel hier je vraagOnze klantenservice kan het e-mailadres voor je wijzigen. Via het webformulier kun je dit verzoek bij ons indienen. Wij mogen geen wijzigingen doorvoeren via de telefoon of chat.
Het e-mailadres dat je hebt ingevuld tijdens het aanmaken van een Hallmark-account is ook je gebruikersnaam.
Ga naar de inlog-pagina en klik op 'Wachtwoord vergeten?'. Vul je e-mailadres in en klik op 'Verstuur link'. Je ontvangt een mail met een link waarmee je opnieuw kunt inloggen.
We hebben een aantal verbeteringen doorgevoerd, en we willen je graag uitnodigen om opnieuw in te loggen om het volledige aanbod te ontdekken. Je kan dit doen door op "wachtwoord vergeten?" te klikken op de inlogpagina. Je ontvangt daarna een mail om je wachtwoord aan te passen en met dat nieuwe wachtwoord kan je weer inloggen. Zie je de mail niet in je inbox? Het kan even duren. Check ook altijd even je spam.
Lukt het niet om je wachtwoord te resetten? Dan is het gelukkig wel mogelijk om een bestelling te plaatsen als gast. Wanneer je dit doet met hetzelfde e-mailadres als je account, zorgen wij ervoor dat je punten worden overgezet aan je persoonlijke account. Het is hierdoor helaas niet mogelijk om gebruik te maken van je kortingscodes.
Je wachtwoord is niet meeverhuisd naar de nieuwe site. Om de verhuizing netjes te laten verlopen en de nieuwe site nog veiliger te maken, moet je een nieuw wachtwoord instellen. Je kan dit doen door op "wachtwoord vergeten?" te klikken op de inlogpagina. Je ontvangt daarna een mail om je wachtwoord aan te passen en met dat nieuwe wachtwoord kan je weer inloggen. Zie je de mail niet in je inbox? Het kan even duren. Check ook altijd even je spam.
Wanneer je je wachtwoord opnieuw hebt ingesteld, heb je weer toegang tot je account op de nieuwe website. Daarin vind je natuurlijk je gegevens, punten, kortingen en verjaardagskalender.
Lukt het niet om je wachtwoord te resetten? Dan is het gelukkig wel mogelijk om een bestelling te plaatsen als gast. Wij zorgen er dan voor dat je punten worden overgezet naar je persoonlijke account. Het is hierdoor helaas niet mogelijk om gebruik te maken van je persoonlijke kortingscodes.
Aanbevolen
Stuur een e-mail
Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.
Stel hier je vraagVia de chat
Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.
Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.
Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.
Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.