1. Home
  2. Klantenservice
Hulp onderwerpen
Waarover heb je een vraag?

Meest gestelde vragen

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Tenzij je een andere bezorgdatum hebt gekozen, wordt jouw kaart de volgende dag bezorgd. Onze kaarten worden met de gewone bezorgdienst bezorgd. De kaarten zijn helaas niet traceerbaar.
    Wordt je kaart per koerier bezorgd? Je ontvangt dan per e-mail de traceercode van je kaart.

    Brievenbuspakketten (bijvoorbeeld een chocoladetelegram) die met de koeriersdienst worden bezorgd kun je volgen. Je ontvangt per e-mail de track & trace code van jouw brievenbuspakket.

    Cadeaus die met pakketpost worden verstuurd, kun je wél volgen. In je Mijn Hallmark vind je je Track & Trace code. Als je geen account hebt, kun je je Track & Trace code terugvinden in de bevestigingsmail van jouw bestelling.

    Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina.
    De bezorgpagina vind je hier.
  • Ik wil het ontwerp van mijn kaart aanpassen

    Heb je een foutje gemaakt? Als je een kaart hebt uitgesteld, kun je je kaart opnieuw maken. Hoe doe je dat?

    1 - Ga naar Mijn Bestellingen in Mijn Account.
    2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Annuleren en krijg je kortingscode'.
    3 - Je kaart heeft nu de status geannuleerd.
    4 - In de tussentijd heb je een kortingscode ontvangen t.w.v. je geannuleerde kaart.
    5 - Selecteer je kaart bij Mijn Bestellingen en klik op 'Opnieuw gebruiken'.
    6 - Pas de tekst naar wens aan en doorloop de stappen.
    7 - Kies in je winkelmandje voor 'Kortingscode gebruiken' en betaal met je kortingscode.
    8 - Is het gelukt? Je kunt dit altijd controleren in je Hallmark-account bij je "Mijn Bestellingen"

    Zie je de knop "Annuleer mijn bestelling' niet meer? Dan is je bestelling al onderweg naar de drukker. Helaas kunnen wij je bestelling dan niet meer annuleren.

    Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account, onze klantenservice helpt je heel graag verder! contact
  • Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?

    Betalen; leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker! Daarom kun je op de volgende manieren bij ons betalen. Alle betaalmethodes zijn gratis!

    - Internetbankieren via iDEAL
    - Betalen via éénmalige machtiging*
    - Betalen met je creditcard (Mastercard of Visa)
    - Achteraf betalen via Klarna**

    * Eénmalige machtiging is alleen beschikbaar voor bestellingen tot maximaal 7 euro. ** Om gebruik te kunnen maken van Klarna is het nodig dat je minstens 1 bestelling succesvol via een andere betaalmethode hebt geplaatst en betaald en is alleen te gebruiken door particulieren.

    Helaas is het niet mogelijk om een bestelling op rekening te doen. Wij kunnen jouw bestelling pas uitleveren op het moment dat wij de betaling binnen hebben. Wanneer je van te voren een factuur nodig hebt, kies dan voor de betalingsmethode "overboeking". Je ontvangt dan een bevestigingse-mail met een tijdelijke factuur met ordernummer en BTW overzicht. Op basis hiervan kan de betaling gedaan worden waarna wij kunnen leveren.

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op