Het PostNL netwerk is overbelast. Dat betekent dat pakketjes (cadeaus) helaas vertraging oplopen, omdat deze niet altijd worden opgehaald. Actuele bezorginformatie vind je hier

  1. Home
  2. Klantenservice

Meest gestelde vragen

  • Bezorginformatie

    Het is druk op dit moment, houd er rekening mee dat bestellingen later kunnen aankomen dan verwacht. Alle bezorginformatie vind je hier terug.
  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Kaarten zijn jammer genoeg niet traceerbaar als je ervoor kiest om de kaart met PostNL te versturen. Je kunt deze dus niet volgen, maar ze worden normaal gesproken de volgende dag bezorgd. Tenzij je natuurlijk een andere bezorgdatum hebt gekozen.
    Wordt je kaart per koerier bezorgd? Je ontvangt dan per e-mail de traceercode van je kaart.

    Als je cadeau door de brievenbus past (zoals bijvoorbeeld een chocoladetelegram), wordt deze bezorgd samen met de reguliere post. Je kunt dit niet volgen, maar worden normaal gesproken de volgende dag bezorgd. Tenzij je natuurlijk een andere bezorgdatum hebt gekozen.

    Cadeaus die met pakketpost worden verstuurd, kun je wél volgen. In je Mijn Hallmark vind je je Track & Trace code. Als je geen account hebt, kun je je Track & Trace code terugvinden in je mailbox.

    Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina.
    De bezorgpagina vind je hier.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Ben je ingelogd? Je bestelde kaart kun je altijd terug vinden in Mijn Account .

    1 - Ga naar Mijn Bestellingen in Mijn Account.
    2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Annuleren en krijg je kortingscode'.
    3 - Je kaart heeft nu de status geannuleerd.
    4 - In de tussentijd heb je een kortingscode ontvangen t.w.v. je geannuleerde kaart.
    5 - Selecteer je kaart bij Mijn Bestellingen en klik op 'Opnieuw gebruiken'.
    6 - Pas de tekst, het adres of de datum naar wens aan en doorloop de stappen.
    7 - Kies in je winkelmandje voor 'Kortingscode gebruiken' en betaal met je kortingscode.
    8 - Is het gelukt? Je kunt dit altijd controleren in je Hallmark-account bij je "Mijn Bestellingen"

    Zie je de optie voor het annuleren van je bestelling niet meer staan? Dan is je bestelling inmiddels verwerkt en kan niet meer worden gewijzigd of geannuleerd.

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op