Betalen

Betaalmethoden

Hoe werkt AfterPay?

Betalen met iDeal

Betalen met éénmalige machtiging / incasso

Betalen met creditcard

Achteraf betalen met Klarna

Is betalen bij Hallmark veilig?

Betalen met Afterpay

Hoe werkt AfterPay?

Hoe kan ik betalen met Afterpay?

Waar kan ik mijn Afterpay factuur vinden?

Waarom kan ik niet met AfterPay betalen?

Waarom ontvang ik een onterechte herinnering van Afterpay?

Ik ben mijn betaaloverzicht van Afterpay kwijt. Kan ik een nieuwe krijgen?

Vragen over je factuur? Neem contact op met AfterPay

Betalingsproblemen

Mijn bestelling is twee keer van mijn rekening afgeschreven.

Betalen met Klarna

Hoe voldoe ik mijn factuur?

Ik heb mijn factuur van Klarna al betaald, waarom ontvang ik toch een herinnering?

Ben je vergeten je factuur te betalen?

Contact met ons

Onze medewerkers zijn elke werkdag te bereiken. Het is druk op dit moment, wil je snel geholpen worden? Neem dan contact met ons op via de mail of onze chatfunctie.

  • E-mail ons
  • Stel hier je vraag aan ons
  • Houd er rekening mee dat bestellingen later kunnen aankomen dan verwacht. Onze excuses en dank voor je begrip.
  • Chat met ons
  • Je kunt live chatten met één van onze medewerkers door rechts de chat te starten. Onze chat is geopend op maandag tot en met donderdag tussen 09.00 – 19.30 uur en vrijdag van 09.00 - 17.30 uur.
  • Bel ons
  • Wij zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur. De wachtijd is op dit moment langer dan je van ons gewend bent. Wil je snel geholpen worden? Neem dan contact met ons op via de mail of onze chatfunctie.
  • Particulieren: 010 - 4596515
  • Bezoekadres
    Hallmark Cards Nederland B.V.
    Rietbaan 48
    2908 LP Capelle a/d IJssel