Bezorging

Algemene bezorginformatie

Kan ik de bezorgdatum of het bezorgadres aanpassen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Wat zijn de verzendkosten van een kaart en/of brievenbuspakje?

Wie bezorgt mijn kaart en/of cadeau?

Wat zijn de verzendkosten als ik meerdere kaarten wil versturen?

Kan ik mijn bestelling naar een postbus of ziekenhuis versturen?

Wat als de ontvanger niet thuis is?

Wat zijn de bezorgtijden?

Kan ik mijn kaart en/of cadeau naar het buitenland versturen?

Bezorging kaarten

Wat is de levertijd van kaarten?

Mijn kaart is niet aangekomen

Mijn kaart is beschadigd

Wat zijn de verzendkosten van een wenskaart?

Wie bezorgt mijn kaart/brievenbuspakje?

In welke envelop wordt mijn kaart verstuurd?

Wat zijn de verzendkosten als ik meerdere kaarten wil versturen?

Mijn houten kaart of chocoladekaart is niet aangekomen

Bezorging cadeaus

Wat is de levertijd van cadeaus?

Mijn cadeau incl. kaart is nog niet aangekomen

Mijn cadeau is beschadigd. Wat nu?

Wat zijn de bezorgkosten van een houten kaart of chocoladekaart?

Wat zijn de bezorgkosten van een cadeau incl. kaart?

Wie bezorgt mijn cadeau incl kaart?

Wat zijn de verzendkosten als ik meerdere cadeaus bestel?

mijn ballon is lek. Wat nu?

Status van mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.

Ik heb geen verzendbevestiging met track&trace code ontvangen

Mijn bestelling is niet aangekomen

Contact met ons

Onze medewerkers zijn elke werkdag te bereiken. Het is druk op dit moment, wil je snel geholpen worden? Neem dan contact met ons op via de mail of onze chatfunctie.

  • E-mail ons
  • Stel hier je vraag aan ons
  • Houd er rekening mee dat bestellingen later kunnen aankomen dan verwacht. Onze excuses en dank voor je begrip.
  • Chat met ons
  • Je kunt live chatten met één van onze medewerkers door rechts de chat te starten. Onze chat is geopend op maandag tot en met donderdag tussen 09.00 – 19.30 uur en vrijdag van 09.00 - 17.30 uur.
  • Bel ons
  • Wij zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur. De wachtijd is op dit moment langer dan je van ons gewend bent. Wil je snel geholpen worden? Neem dan contact met ons op via de mail of onze chatfunctie.
  • Particulieren: 010 - 4596515
  • Bezoekadres
    Hallmark Cards Nederland B.V.
    Rietbaan 48
    2908 LP Capelle a/d IJssel